Úszás

Kultúra, szabadidő
Sportesemények, táborok
Táborok, sportesemények

Fogadj örökbe egy osztályt!
2013-ban indult útjára a "Fogadj örökbe egy osztályt!" programunk, aminek keretén belül egy tanéven keresztül az Egyesület sérült fiataljai és a Bókay Szakközépiskola diákjai töltöttek együtt tíz szombatot a multikulti jegyében. Jártunk színházban, kiállításokon, láttunk lakászsinagógát a Magdolna negyedben, és a freskófalut Borsodban. Festettünk a GYIK műhelyben, és nadrágféken csúsztunk a János-hegyen. A 2014-15-ös tanévben pedig a Berzsenyi gimnázium tanulóival kalandoztunk, látogattunk el rendhagyó sétákra, tekintettünk meg kiállításokat.

Kövesd programunkat, a facebookon

1. fejezet
Mint tudjátok, szeptember 28-án indul az új program: a Fogadj örökbe egy osztályt!
Most találkoznak egymással először a gyerekek.
A Budai hegyekbe megyünk kirándulni, geocaching túra lesz, kincsvadászat GPS-szel, térképekkel, okos telefonnal.
A mieink már voltak ilyenen velünk. Hozzanak magukkal mütyürkéket, amiket majd a megtalált ládákba teszünk. Ilyenkor ugyanis az a módi, hogy a ládákból kivesszük, amit az előző megtaláló ott hagyott nekünk, mi pedig beleteszünk valamit a következő szerencsésnek. A ládákban van kis napló, amikbe bejegyzést is lehet készíteni.
A túrát Pöti fogja vezetni, aki a SzuperPara csapatkapitánya volt a túlélőtúrán.

2. fejezet
A következő fogadj örökbe program október 12-én lesz.
1/2 10-kor találkozunk a Ferenciek terén a templom előtt és megyünk a Petőfi Irodalmi Múzeumba :)

3. fejezet
3. programunk keretében november 15-én, az Osztállyal, Makrancos Katára megyünk a Vígbe...

4. fejezet
December 7-én a GYIK Műhelybe megyünk nézelődni és festegetni az osztállyal, utána a Chagall kiállításra

5. fejezet
Január 11-én a Nemzeti Múzeumba megyünk az osztállyal, a várva várt Robert Capa kiállításra.

6. fejezet
Február 1-én ismét a kultúrának hódolunk. Ezúttal a Vígszínházba megyünk, ahol a (40 éves) jubileum alklmából a Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról című előadást tekintjük meg közösen.

7. fejezet
Március 2-án a Nyócker csillagaira megyünk. A pesti zsidó kultúrában tett kalandozásra a Gutenberg tér játszóteréről indulunk, a Beyond Budapesttel. A séta során a Nyolcadik kerület zsidó kincseit kutatjuk, s megtekintjük az Európában egyedülálló, ma is működő lakás zsinagógát is.

8. fejezet
Április 27-én Bódvalenkére látogatunk, a freskófaluba.

9. fejezet
Szilvásváradra megyünk, egy újabb egész napos kirándulásra. Meglessük a pisztrángokat, megtekintjük a fátyolvízesést és a lipicai ménest is, a hozzájuk tartozó múzeumokkal.
10. fejezet
Május 25-én megtekintjük a közös turnékról készült filmet. Mindenkit várunk szeretettel a Lurdy-házba