Úszás

Kultúra, szabadidő
Sportesemények, táborok
Táborok, sportesemények

Fürdő, mozi, PIM, más szóval vasárnap :)
Október 8-án 9-kor találkozunk a Blahán a metro kijáratánál, majd innen megyünk a Király fürdőbe. A Szerájban elköltött ebéd után 12:30-tól megnézzük az Egri csillagokat. Ez még részben a végvárakhoz kapcsolódik, így akik voltak azon a turnén hozzák a naplót is meg a prosikat is Annához, akihez utána megyünk foglalkozásra a PIM-be, ahol arról fogunk beszélgetni, hogy a török kultúra miket adott nyelvében és hagyományaiban a miénkhez. (fürdők, kávézók, jövevényszavak) Gül baba türbéje felújítás alatt, így azt még nem tudjuk meglátogatni, ezért csak a film lesz előtte.

Tanévkezdés
Az úszás a KÖSZI-ben október 3-án fog kezdődni. (Nagyjából minden változatlan, a nagyoknak a szokásos két csoport lesz 17.30-18.20, illetve 18.20.-19.10, míg a kicsiknek caütörtökön 16:40-17:30.) A tornateremben pedig október 7-én kezdünk, 10-től. Várunk mindenkit szeretettel :)

Hajóval búcsúzunk a nyártól
Szeptember 16-án szombaton tartjuk Fecó szülcsinapcsiját Gábornál 11:00-tól a gymben, a Blahán. Utána még elmegyünk egy nyárbúcsúztató hajókázásra közösen le a Rómaira, a Fellini kultúrbisztróhoz, ahol már korábban is jártunk. Ez utóbbira mindenkinél lehet egy ezres lángosra, limcsire, vagy amit szeretne.

Pécs, Szigetvár, Siklós
Augusztus 21-24-ig tolunk egy újabb Pécsi turnét, hogy a környéket is felfedezzük.
Pécsett lenne a szállásunk egy medencés házban, és onnan mennénk át egyik nap Siklósra, másik nap Szigetvárra...

hej-hó! hej-hó! Arlón nyaralni jó!
Idén augusztus 8-12-ig látogatunk el kedvenc hazai tengerszemünkhöz...

Szeged- Szabadka turné
július 24-27-ig megejtenénk a Szeged- Szabadka turnét határátlépéssel, tiszai fürdőzéssel, vízparti stéges szállással, vonattal és busszal. A 8:53-as IC-vel megyünk a Nyugatiból. Találka fél 9-kor a Nyugatiban. (Akinek az jobb, felszállhat a kökin is ;)

Nádasdladány
Július 21-én a Nádasdy kastélyba látogatunk, ami Magyarország egyetlen Tudor stílusú kastélya...

Állatkert és Róth Miksa
július 13-án csütörtökön az Állatkertbe majd a Róth Miksa Emlékházba látogatunk el, utóbbiba tárlatvezetéssel. (A kettő között pedig megebédelünk.) A programokra külön-külön is be lehet csatlakozni.

(Nem csak) kiállítás megnyitó
Június 23-án 10-12-ig sportbemutatót tartunk Gábornál egy nemzetközi konferencia keretén belül érkező küldöttségnek Borisszal, Dévivel, és Marcival. Ami azt jelenti, hogy edzünk 2 órácskát nyilvánosan :) Utána ebédelünk és útinaplózunk, majd 18 órától nyitjuk legújabb kiállításunkat a D18-ban...

Pala szezon
Tutira azbeszt mentes változat... (Viszont hullám és csúszda annál több van benne...) Igen, idén is megyünk Palára, ahova szülőkkel, és szülők nélkül is be lehet csatlakozni. A program időjárás függő, ezért Noémi mindig jelzi majd, hogy a hét mely napján esedékes a csobbanás...

Pál utcai fiúk
13-án Pál utcai fiúk napot tartunk. Az edzést követően elmegyünk megnézni a filmet, sétálunk Annával, s a Vígszínház darabjával zárjuk a napot.

Várkert bazár
Az 1875-1883 között, Ybl Miklós tervei alapján épült neoreneszánsz Várkert Bazár a Világörökség része. Ezt tekintjük meg vezetéssel egybekötve, május 6-án. A változatosság kedvéért hajóval megyünk a helyszínre...

Magyarok az olimpián
Április 29-én ismét programdömping :) Edzéseket követően a Kino-ban tekintjük meg a Szív bajnokai-t, majd a sport jegyében telő nap folytatásaként, a Magyar Olimpiai és Sportmúzeumba megyünk, ahol most a magyar olimpiai sikerekről készült időszakos kiállítás tekintjük meg egy hozzá kapcsolódó foglalkozással egybekötve

Fürdőlátogatás
Földünk felületének 71%-a víz. Éppen ezért úgy gondoljuk, méltó a Föld napjához, ha budai fürdőket látogatunk végig, a délutánra áttet edzés előtt. Találka 9:30-kor, a Blahán, 12-körül végzünk a Király fürdőnél, délután 1-től pedig a gymben tornázunk majd.

Kincsem hétvége
Az áprilisi Kincsem hétvége programjai: meglátogatjuk vidéken a Blaskovich kúriát, sétálunk a városban Blaskovich nyomában, megnézzük a Kincsem filmet, és kimegyünk az ügetőre is a gyerekekkel. Viszont ennyi program csak két napba fog beleférni, ezért április 1-én és 2-án is együtt bandázunk. A sétán Anna lesz velünk.

Március 25-én FMSZ úszóverseny
Március 25-én székesfehérvárra megyünk úszóversenyre. Mély víz, 50-es medence, nagy uszoda, nagy verseny, nagy eredmények. Hajrá Para-fitt!

Francia sanzonok, írói fogások.
Március 11-én az edzéseket követően Életrevalózunk egy picit, majd délután a PIM-ben egy irodalmi gasztrokiállítást megelőzően, ismét Orbán Borbála csodálatos hangjában gyönyörködhetünk.

Edzés, mozi, séta
Március 18-án edzéseket követően a Kino-ba megyünk mozizni, és egy városnéző sétával zárjuk a napot, a Budapest Beyonddal.

Irodalmi barangoló
Március 5-i, belvárosi sétánkon a magyar irodalom nagy alakjainak nyomába eredünk. Hol élt, merre járt Petőfi,Vörösmarty, Móricz, Ady.
A sétát Czékmány Anna vezeti, Találka a Petőfi Irodalmi Múzeum előtt március 5-én, 15 órakor.

Barlangászás, mozi, kiállítás
Február 18-án kettéosztjuk a társaságot. Mivel csak limitált számban vehetünk részt a barlangászáson, ezért van, akivel barlangászni megyünk, a többieknek Borisz tart tornatermi edzést, majd a Kino-ban találkozunk, ahol 13-órától a Zootropolist tekintjük meg, s hogy ne legyen itt vége a napnak, elmegyünk a Természettudományi Múzeumba zárásképp. (Itt 5-kor végzünk.) Be lehet csatlakozni a programok bármelyikére, akár menet közben is :)

Kedves barátaink!
Szeretettel várunk benneteket februári jótékonysági filmfesztiválunkon és kiállításunkon! Részletek a meghívókban...

Berlin
Február 4-7-ig, Németország fővárosába, Berlinbe látogatunk. A gyorsaság jegyében, repülővel megyünk, a szállásunk pedig 3-4 ágyas szobábákban lesz. Mindneki hozzon magával kulacsot, hogy a városnézés közben se szomjazzanak a vesécskénik.

Edzés és ételosztás
Január 7-én az úszást követően szárazföldön folytatjuk a tornát délig, majd edzés után a Budapest Bike Maffia ételosztó programjához csatlakozunk a Food truck udvarban. Ezért kérjük aki jön edzésre, csomagoljon néhány plusz szendvicset, vagy valami ropogtatni valót, hogy ezzel segítsük a nagy hidegben otthontalanokat.

Görög Isten szobrok Budapesten
Január 29-én vasárnap lesz a hétvégi tornatermi edzés 10-től 12-ig, melyet követően Anna vezetésével keresünk görög szobrokat a főváros közterein. A sétára mindneki jó melegen öltözzön fel.

Edzés, mozi, múzeum
Sport és kultúra jeligére január 22-én vasárnap a szárazföldi edzés (10-12) után átballagunk a Kinoba, és amolyan kikapcsolódásképp megtekintjük a Grand Budapest Hotelt. A napot pedig egy szecessziós sétával zárjuk az Iparművészeti múzeumban :)

Edzés mozimánia, ajándékkészítés
December 22-én szombaton, edzés után Billy Elliotot nézünk a Kinoban, kiélendő a filmista hajlamainkat, majd ajándékokat készítünk a Nap utcában. Bögrét, tálat festünk, és csokit is öntünk, hogy legyen egy kis saját készítésű csemege is a fa alatt.

Februári kiállításunkra készülünk
December 10-én szombaton úszást követően tornatermi edzés következik, majd edzések után a GYIK műhelyben készülnek tovább a kiállítás anyagai. (Igen, februárban a MagNet bank ad otthont a következő kiállításunknak, úgyhogy addigra remélhetőleg bővül a megcsodálható műveink száma. Ennek jegyében aki szeretne, becsatlakozhat edzésen, vagy akár edzés után, legkésőbb 2-kor a Várban.

Mikulás kupa
A mézeskalács téren, december 3-án 10 órától kerül megrendezésre az idei Mikulás kupa

November 26
A nap programjai: Úszás, torna, falmászás, tekwando bemutató, PlayIT show.

Tolerancia nap
December 2-án a Politechnikumba megyünk, a tolerancia napra.

November 26
A nap programjai: Úszás, torna, falmászás, tekwando bemutató, PlayIT show.

Kiállítás
November 19-én az edzések után természetfotó kiállítás a Ludovikánál, 2 körül végzünk.

GYIK műhely
Szinte heti rendszerességűnek mondható kézműves foglalkozásunk ezalkalommal 13-án, vasárnap lesz

A tanév első versenye
A mézeskalács téri évadnyitó emlékverseny, idén november 12-én lesz.

Falmászás + GYIK
November 6-án a szokásos úszást és tornát követően elindul a falmászás is. Délután pedig alkotni megyünk.

Őszi kirándulás
Október 21-én Nyíregyházára megyünk, szombaton megnézzük Pötit a tokaji Spartan versenyen és bejárjuk a környék nevezetességeit, vasárnap pedig a nyíregyházi állatkertbe látogatunk el.

Mozitörténeti séta.
Október 9-én mozitörténeti sétára megyünk, a Művész mozi volt vezetőjével.

Sport és képzőművészet
Október 8-át a sport és az alkotás jegyében töltjük.

Október 1.
Ezen a szombaton sem ér véget a közös progik sora az edzéssekkel. Az Új Európa Alapítvány 10 éves jubileumi bulijára vagyunk hivatalosak.

Úszás, torna, mozi
Szeptember 24-én edzések után a KINO-ba megyünk.

Indul a tanév, és a közös progik
Idén sem kezdődik kultúrprogi nélkül a tanév. Szeptember 10-én a GYIK műhelybe látogatunk Modigliani kiállításra és művészeti foglalkozásra Füri Katival.

Egyből a mélyvízbe
Indul a szeptember a torna és a mélyvízi úszás jegyében.

Július 4.
Július 4-én délelőtt színháztörténeti sétára invitálunk mindenkit, délután 3-tól pedig vendégül látunk minden betérőt a Supergym Blahában rögtönzött piknikünkön.

a href="n314.html" class="news">Picasso
Május 28-án Picasso kiállításra megyünk 14:30-ra.

PIM 3.
Június 5-én vasárnap a Petőfi Irodalmi Múzeumba megyünk sárkányföldi kirándulásra.

Kiállítás no.5.
Május 31-én 18 órai kezdettel, Budaörsön kiállítás nyílik a gyerekek alkotásaiból, immáron az ötödik. Gyertek sokan :)

Költözés
Május 29-én költözünk át az új helyre.

Szerelés és foci
Május 21-én a Tikkun Olam csapattal szerelünk az új helyen, majd kispályás focizunk egyet.

Budaörs Feszt
Május 7-én Budaörs fesztiválra megyünk edzés után.

Kerttakarítás
23-án edzés után elmegyünk az esetlges új helyünkhöz tartozó kertet kitakarítani.

Örömfutás
Április 17-én Örömfutunk a Népligetben a Mozdulj! egyesület jóvoltából

Országos úszóverseny
Április 16-án Székesfehérvárra megyünk úszóbajnokságra.

Óz drámafoglalkozás
Április 3-án a Petőfi Irodalmi Múzeumba megyünk

Nyuszi kupa
Idén is lesz Nyuszi kupa a Mézeskalács téren.

Workshop a MagNet Házban
Április 12-én, integrált családi délután keretében, cake pop készítő workshopot fogunk tartani, a MagNet Közösségi Házban

Sportnap és fotókiállítás
Március 19-én szombaton, FMSZ sportnapra és McCurry kiállításra megyünk.

Pécsi turné
A tavaszi szünetben szervezünk egy három napos pécsi kirándulást

Vízi örömök napja
Március 6-án vasárnap, vízes családi délelőttöt tartunk minden kedves érdeklődőnek.

Kiállítás, fotózás, lángosozás
Február 20-án 10:30-tól a Nemzeti múzeumba megyünk, a Hemző fotókiállításra.

FMSZ úszó OB
Február 6-án az FMSZ mélyvizes uszóversenyén próbáljuk ki magunkat.

Zemplén Kalandpark
Korcsolya, sí, szánkó, bob. Igen, telelni megyünk február 14-17-ig.

Mosó Masa rajzkiállítás
Január 24-re meghívtak minket a Petőfi Irodalmi Múzeumba a Mosó Masa rajzkiállításra, és egy kifejezetten számunkra készült, ehhez kapcsolódó foglalkozásra.

Színház 2016 vol.2
Színházból sosem elég... Ennek szellemében szeretnénk meghívni a családokat a Leander és Lensziromra február 13-ra...

MikuLáss
A Láss egyesület meghívott minket december 6-ra a Margit szigetre futni egy jót ;)